Yanak Egzersizleri Nasıl Yapılır?
15 Mayıs 2024

Yanak Egzersizleri Nasıl Yapılır?

Yanak Egzersizleri, ne kadar spor yaparsanız yapın, yanaklarınızın erimesi zordur. Yanaklarınızı eritmek içinde ayrı ayrı egzersizler yapmanız gerekmektedir. Yanaklarımız yüzümüzde ilk görünen ve en çok dikkat çeken yerlerimizden biridir, bu yüzden onlara da ayrı özen göstermemiz gerekmektedir. Hem bu yanak egzersizleri, yaptığınız ve zaman ayırdığınız sporlardan, birçok zamanda, bir sürü para ödediğiniz salonlardan hem daha kolay hem ücretsiz hem de pratiktir. Yapmış olduğunuz hiçbir spor, kendine özgü yanak eritme hareketleri kadar etkili olmaz. Yanak egzersizlerini televizyon izlerken bile rahatlıkla yapabilirsiniz. Daha narin, zarif ve ince görünüşlü bir surata sahip olmak istemez ki? İlerideki yıllarda, botokslara, yüz gerdirme operasyonlarına ya da iş işten geçtikten sonra alacağınız yaşlanma karşıtı kremlerine, ihtiyaç duymamak için, bu saydıklarımın hepsine, bir dünya paralar ödememek için, hadi bakalım o zaman hiç zaman kaybetmeden, yanak egzersizlerine başlayın.

Yanak Egzersizleri
  • Egzersiz 1; Derince bir nefes alıp, kaşlarınızı yukarıya kaldırıp iyice gererek, ağzınızı kapatıp, yanaklarınızı iyice şişirin, şişmiş yanakları 10 saniye nefesinizi tutarak bekletin. Bu hareketi üç set halinde ara vererek yapabilirsiniz.
  • Egzersiz 2; bu harekette ise ilk hareketin tam tersine yanaklarımızı içeriye çekerek 10 saniye bekleriz, kaşlar yine kalkık ve gergin, bu hareketi de mola vererek üç set halinde yapabilirsiniz.
  • Egzersiz 3; Yanak inceltme hareketlerinden bir tanesi de emme hareketidir. Ağzınıza bir meyve ya da sebze alarak 10-15 dakika boyunca onu emme işlemini yapabilirsiniz.
  • Egzersiz 4; Ağzınızı gülme pozisyonuna getirip, gülümseme hareketini yapabildiğiniz kadar yapın, hareketi yaparken de bir yandan yanaklarınızın gamze kısımlarından bastırıp yukarıya doğru gerin. Bu hareketi de üç set halinde 10 'ar saniye yapabilirsiniz. Yani bu harekette toplamda 30 saniye olacak.
  • Egzersiz 5; Suratınızı tamamen üzgün bir surat şekline getirip, 10'ar saniyelik üç set yapabilirsiniz.
  • Egzersiz 6; Suratınızı tamamen şaşırmış bir kişi şekline sokup, 10'ar saniyelik üç set yapabilirsiniz.
  • Egzersiz 7; Ağzınızı O şeklinde açıp, dudağınızın her iki kenarından içeriye doğru işaret parmaklarınızın yardımı ile bastırın, bu hareketi de 10 saniyelik olmak üzere 3 set halinde yapabilirsiniz.
  • Egzersiz 8; Yine bu harekette de ağzınızı O şeklinde açıp, bu sefer elmacık kemiklerinizin üzerinden, işaret parmaklarınızın yardımı ile bastırın. Bu hareketi de birisi 10 saniyelik olmak üzere, üç set halinde yapabilirsiniz.
  • Egzersiz 9; bu harekette ise yanaklarınızı yine nefes alıp şişirip, nefesinizi tutacak şekilde, işaret ve baş parmağınızın uçlarını birleştirerek, ağzınızda dolu olan nefesi hafif hafif vurarak dışarıya çıkartabilirsiniz. Bu hareketi de üç set halinde yapmanız yeterli olacaktır.
  • Egzersiz 10; bu hareketimiz de ise işaret parmağınızı gözünüzün yanlardaki bitiş yerine, baş parmağınızı ise dudak kenarlarına koyup, iki parmak arasında kalan yanağı, 10 saniye olmak üzere bir sıkıp bir bırakalım. Bu hareketi de üç set halinde yapabiliriz.

Sizden Gelen Sorular / Yorumlar

İlk soruyu siz sormak istermisiniz?

Soru Sor / Yorum Yap

şifre

Çok Okunanlar

Haber Bülteni

Popüler İçerik

Yanak Türleri ve Özellikleri

Yanak Türleri ve Özellikleri

Yanak Çökmesi Belirtileri ve Tedavisi

Yanak Çökmesi Belirtileri ve Tedavisi

Yanak Ameliyatı Riskleri ve Sonrası

Yanak Ameliyatı Riskleri ve Sonrası

Yanak Zayıflatma Nasıl Yapılır?

Yanak Zayıflatma Nasıl Yapılır?

Yanak Epilasyon Nasıl Yapılır?

Yanak Epilasyon Nasıl Yapılır?

Güncel

Yanak Yağı Aldırma Riskleri

Yanak Yağı Aldırma Riskleri

Güncel

Kırmızı Yanak Belirtileri ve Tedavisi

Kırmızı Yanak Belirtileri ve Tedavisi

Güncel

Erkek Yanak Epilasyon Nasıl Yapılır?

Erkek Yanak Epilasyon Nasıl Yapılır?

Yanaklarda Kızarıklık Belirtileri ve Tedavisi

Yanaklarda Kızarıklık Belirtileri ve Tedavisi

Yanak Kızarması Belirtileri ve Tedavisi

Yanak Kızarması Belirtileri ve Tedavisi